قابل توجه تجار گرامی مواد نفتی (پطرول، دیزل و گاز مایع)!

Moasaq_admin
یکشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۳
قابل توجه تجار گرامی مواد نفتی

آلوده گی آب و هوا تهدید جدی برای افراد یک جامعه به شمار میرود و یکی از عوامل مهم  آلوده گی استفاده از مواد نفتی بی کیفیت میباشد. به همین اساس اداره ملی ستندرد برای تمامی تجار توصیه مینماید تا از تورید مواد نفتی بی کیفیت جداً خود داری نمایند.

رهبری اداره ملی ستندرد بر اساس فیصله  کابینه ا.ا.ا و با در نظر داشت صحت و سلامتی هموطنان عزیز متعهد است تا جهت حفاظت از مصئونیت محیط زیست در مقابل پدیده ها و چالش های  که زندگی انسان را تهدید میکند مبارزه جدی نماید. رهبری اداره انسا مصمم است تا از ورود مواد نفتی بی کیفیت (پطرول، دیزل و گاز مایع) که باعث آلوده گی آب و هوا گردیده و بالای صحت شهروندان تأثیر منفی گذاشته است جلوگیری به عمل آورد.

اداره ملی ستندرد از تمامی تجار محترم صمیمانه تقاضا به عمل میآورد تا در این بخش توجه جدی نموده و مطابق به پالیسی های این اداره تجارت سالم نمایند. همچنان با افراد و اشخاص که تلاش دارند مواد نفتی بی کیفیت را وارد کشور نمایند برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت.

تجار باید ستندرد اجباری که حد اقل پطرول با مارک ستندرد (A-80 تیل دیزل با مارک ستندرد (50-0.5L ) و به همین ترتیب گاز مایع با در نظر داشت تعادل ترکیب بیوتان و پروپان آن مطابق به ستندرد های فصلی (تابستانی و زمستانی) را مراعت نمایند و ستندرد های اختیاری بستگی به تلاش های آنها دارد.

متقاضیان محترم میتوانند جهت دریافت جداول ستندرد های اجباری مواد نفتی به لینک های ذیل مراجعه نمایند.

لینک ستندرد تیل پطرول

لینک ستندرد تیل دیزل

لینک ستندرد گاز مایع

 

 

 

 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۹ - ۱۱:۴۶
Background image

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اداره ملی ستندرد در بندر نیمروز (8) واگون تیل بی کیفیت مسترد شد

اخیراً اداره ملی ستندرد در زمینه جلوگیری از ورود مواد نفتی بی کیفیت با جدیت تمام گام های عملی را برداشته است و از تمامی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۴:۱۰
Background image

مسئولین تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت(۳) عراده موتر شورای طبی افغانستان را تثبیت نمودند.

عرضه خدمات تثبیت نورم اداره ملی ستندرد در راستای جلوگیری از ضایعات و استفاده مؤثر از منابع مالی و اقتصادی در کشور فوق العاده مهم میباشد. مسئولین فنی و تخنیکی آمریت تثبیت نورم این اداره. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۱۲:۱۹
Background image

آمریت تثبیت نورم اداره ملی ستندرد معیار مصرف مواد سوخت (۱۰) عراده وسایط مختلف النوع ریاست صحت عامه ولایت بادغیس را تعین کرد

اداره ملی ستندرد مطابق به قانون ستندرد سازی مسئولیت تعیین میزان مصارف تیل و مواد سوخت وسایط نقلیه، ماشین آلات، دستگاه های مولد برق (جنراتور ها) و وسایل تسخین وزارتخانه ها و ادارات دولتی. . .

BACK TO NEWS

قابل توجه تجار گرامی مواد نفتی (پطرول، دیزل و گاز مایع)!